Ogłoszenia i wiadomości
Witamy na stronie naszej Spółdzielni.
Zapraszamy do lektury i kontaktu z nami.
Zimowe utrzymanie ciągów pieszych.
Jak co roku do Spółdzielni wpływają od mieszkańców wnioski o posypywanie piaskiem i solą chodników oraz wnioski przeciwne, aby tego nie robić (ze względu na wnoszenie piasku do budynków, szkodliwy wpływ na zieleń etc.). Wzorem lat ubiegłych starali będziemy się ograniczać ilość pisku i chlorku wapnia, ale ze względów bezpieczeństwa nie da się tego całkiem wyeliminować. Liczymy na zrozumienie dla tej kompromisowej [...]
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Sopotu.
Zachęcamy mieszkańców SM Kamienny Potok do aktywnego uczestnictwa !!
Życzenia :)
Wszystkim naszym mieszkańcom życzymy pogodnych świąt Bożego Narodzenia oraz zdrowia i pomyślności w nadchodzącym roku.
Zwiększenie ilości miejsc postojowych przy Kujawskiej 24.
Informujemy, że tytułowe prace, opóźnione ze względu na przewlekłość procedury uzyskiwania pozwolenia Miejskiego konserwatora przyrody i niekorzystną pogodę, kontynuowane będą wiosną, łącznie z planowanym remontem przejścia w kierunku ulicy Kujawskiej. Równolegle GPEC wykonywał będzie w tym rejonie roboty odtworzeniowe po zrealizowanej jesienią sieci ciepłowniczej. Dopiero po zakończeniu wszystkich tych działań możliwe będzie uporządkowanie terenu, łącznie z obsianiem go trawą i posadzeniem krzewów.
Punkty świetlne w piwnicach (pomieszczeniach przynależnych do lokali mieszkalnych).
Przypominamy, że w myśl uchwały Rady Nadzorczej, obowiązującej od wielu lat, na założenie punktu świetlnego w piwnicy konieczna jest zgoda Spółdzielni. Ponadto, osoba posiadająca takie oświetlenie, winna uiszczać opłatę naliczaną "przy czynszu", w wysokości 1,21 złotego miesięcznie. Wszystkie osoby, które nie dopełniły formalności związanych z oświetleniem pomieszczeń piwnicznych, prosimy o możliwie szybkie uczynienie tego.
Zgłaszanie problemów technicznych.
Przypominamy, że w naszej Spółdzielni przyjęte są następujące zasady/procedury zgłaszania usterek/awarii części wspólnych nieruchomości oraz instalacji zewnętrznych: W godzinach pracy Spółdzielni awarie należy zgłaszać w Dziale Technicznym, telefony (58) 551 98 83 oraz 550 65 37, wewnętrzny 22, lub bezpośrednio w specjalistycznych serwisach wymienionych w punkcie drugim poniżej. 2. Po godzinach pracy Spółdzielni: awarie dźwigów osobowych należy zgłaszać w serwisie ELWIG, [...]